Linda Mårtensson

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

uppror

Av Linda Mårtensson - 28 mars 2011 22:36

God kväll :)

Noell var lite galen idag med :P Jag tror att hon gör uppror nu, "hallå, låt mig galoppera!"....Hihi ja inte det lättaste att sitta på en tickande bomb utan något som helst stöd i handen ^^ Kristine och jag skrittade ut en sväng då det hade frysit i backen nu på kvällen. Just nu hoppas jag bara på lite sol och värme så denna dumma snö och all is kan försvinna och bli ett minne blått. Någon som sett någon längre väderrapport?!


Nu ska jag ta och hoppa i säng, viktigt att jag är pigg imorgon för då får vi nämligen besök från Frankrike på skolan igen! :D

  Suktan efter barmark.


godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Mårtensson - 17 september 2013 10:15

Efter en hektisk "Hästens Dag" tog jag och packade in för höstens första tävling som för oss anordnades av Harmångers rk men var förlagd på Jättendals anläggning. Jag har aldrig tävlat där förut, men det var en mysig liten anläggning. Dock var underl...

Av Linda Mårtensson - 17 september 2013 09:33

Det var ett bra tag sedan jag skrev något ordentligt men nu känner jag att det är hög tid att uppdatera er lite om hur vår dressyr utvecklas! Sedan Jossan var här och fixade med honom så har utvecklingen gått spikrakt framåt och han gör stora framste...

Av Linda Mårtensson - 16 september 2013 11:13


Jag grät och grät. Se det. http://atgplay.se/#/video/20130909-matilda "Det värsta var inte att hamna i rullstol, det var att inte kunna rida"     ...

Av Linda Mårtensson - 12 september 2013 09:42

Lördagen den 7/9 anordnade vi på Matfors vår numer årliga "Hästens Dag". Vädret ägde. Kön till barnridningen var typ 50 meter lång, det bjöds på tunnbrödsbak, marknadsstånd, Mor och Dotterkadrilj, käpphästkadrilj, alternativ kommunikation med häst, h...

Av Linda Mårtensson - 12 september 2013 09:00

  På onsdagen den 28/8 var det klubbtävling istället för vanliga hoppträningen som jag, Kristine, Noell och Cesar är med i, dvs ryttarsatsningen. Kristine och Noell hoppade 60 cm som träning inför lördagens debut på hoppbanan och jag valde att hopp...

Ovido - Quiz & Flashcards