Linda Mårtensson

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Linda Mårtensson - 14 mars 2011 22:47

Hej mina trogna läsare!

I förmiddags var jag och min klass på en idrottsmässa i sporthallen. Mittnytt var där och filmade och vilka väljer de att intervjua? ;) Jadu, hatar att se mig själv på film men det kanske är roande för er?! ^^:  mittnytt 14/3 -11 19:15 Jag är den lilla dvärgen i lila för den som inte visste det...


Ikväll har mamma och jag skrittat en uppfriskande tur för både kropp och själ :) Båda hästarna var avspända, men hade mycket skritt-krut under skorna ;) Blev mer eller mindre turboskritt i en timme, både lite i skogen och på vägen. Det är faktiskt jätteskönt att rida sent på kvällarna, ingen trafik eller rusch, allt är lugnt och stilla :)


Nu ska jag borsta tänderna för att sedan besöka min underbara säng, det kommer att bli skönt!

kram och godnatt på er!

 

Nova testar sina nya fina tävlingsskydd :)

Av Linda Mårtensson - 14 mars 2011 16:44

  i ridhuset i lördags :)

 

bäbis :')

                                        Inga superbilder, men ändå hyffsade med tanke på att de är fotade med en mobilkamera :) Skulle vilja ha en systemis, mycket lättare att ta rörelsebilder då...

   

Noell var lite trött efter passet ^^

     

färdiga :)

 

vackerponny. mon petit coeur.


Jag har några filmer också, tyvärr har Kristine haft kameran åt fel håll (suck) så de är halvt uppochner om ni fattar vad jag menar? Vet inte hur man vänder på filmerna, om det ens går? :O Vet inte om ni är så sugna på att vrida nacken av er..:P

Ovido - Quiz & Flashcards