Linda Mårtensson

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Linda Mårtensson - 7 mars 2011 22:59

Hej!

Idag klev vi upp väldigt tidigt och red. Vi skrittade mest, men de fick jogga lite också. Noell var fin men lite het ;)


Efter det åkte vi och klippte håret samt gick på några hästaffärer :) Kristine köpte sig ett par vita tävlingshandskar, mamma köpte sig ett par vinterridstövlar och jag köpte mig äntligen en hjälm! En marinblå champion showring, väldigt enkel, snygg och stilren dressyrhjälm, kommer att passa utmärkt till min "nya" kavaj som också är väldigt stilren och enkel :D Dessvärre kände jag när jag kom hem att jag nog skulle ha tagit en storlek mindre...Typiskt! Aja, det är bara att åka och byta.


Kvällen har spenderats hos min älskade mormor som fyller 71 idag <3

Nu ska jag faktiskt ta och besöka sängen, man blir trött när man stiger upp klockan 6 :P

god natt!

Ovido - Quiz & Flashcards