Linda Mårtensson

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Linda Mårtensson - 17 mars 2011 22:06

Precis som rubriken lyder har detta varit en riktigt tuff dag för min del! Vi hade ingen riktig lektion idag så jag stannade hemma och pluggade istället. Satt och räknade lite på hur länge jag allt som allt hade pluggat, ca 9-10 timmar har jag suttit och jobbat idag! :O Hoppas verkligen att jag kan fysiken inför provet imorgon, det är mest den jag har suttit och tragglat med. Det är inte bra att ha fysikföreläsningar på ca en och en halv timme på fredag eftermiddag när man är som tröttast och minst fokuserad...Det resulterar i att jag inte heller jobbar med uppgifterna som man ska göra efteråt och ja, då blir det tufft att plugga till provet sedan. Jag har även fixat och donat med en hemsida som är mitt fördjupningsprojekt i datakunskap, man måste göra en fördjupning för att kunna få högre betyg än G. Fast det är ganska roligt, jag har byggt upp den från grunden med HTML och CSS, rätt stolt över mig själv faktiskt, med tanke på att jag kunde noll om alla koder och sådant innan ^^


Noell har vilat idag som ni kanske förstår. Så jag har inget roligt i hästväg att berätta idag. Eller jo, nu är träning inbokad på lördag igen! :D Sen kanske jag följer med käraste Nina på reg/nat tävling på sön! ;)


Nu ska jag ta och vila min trötta skalle ett tag, nanna sött :)

Ovido - Quiz & Flashcards