Linda Mårtensson

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Linda Mårtensson - 29 mars 2011 22:00

Idag har det varit en bra dag! :D Hela förmiddagen bestod av att guida fransoserna runt skolan - inte så jobbigt med andra ord ;) Jag hade heller ingen fysiklab på eftermiddagen så jag var hemma halv två! Då hann jag plugga en massa och jag behövde inte stressa ute i stallet heller :)


Vi red ner till ridbanan och idag har det varit sol och några plusgrader så underlaget var inte alls lika hårt och isigt längre :) Det betydde att vi faktiskt kunde galoppera lite lugnt också! :D Superskönt att ta igenom den efter en vecka och en dag med skritt, vila och pyttelite trav. Red självklart inte med något tryck eller så idag, jag försökte bara att göra det enkelt och känna harmonin :) Stundvis fick jag igenom ställningen riktigt bra och då flyter allt på så himla fint! Körde faktiskt ett par skänkelvikningar och öppnor i mjukande syfte, de kändes bra =)

Detta härliga pass toppades med att vi faktiskt inte var själva på ridbanan idag, jag brukar alltid rida så sent och då är ingen kvar :P Men det var trevligt iaf!

Ungefär ett år sedan :)


sov sött!

Ovido - Quiz & Flashcards