Linda Mårtensson

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Linda Mårtensson - 23 mars 2011 20:48

Dagens ridpass var faktiskt helt underbart :) Hur härligt är det inte med en uteritt i morgonsolen? Ah amazing liksom!

Idag hittade jag dessutom ett nytt knep vad gäller högerställningen.  Jag jobbade "tagen bakdel" utmed vägkanten samtidigt som jag ställde nacken åt höger. När hon släppte efter i nacken gick jag över till att stretcha halsen, då var även nacken med så att säga! Noell stretchade längre än jag bad om och frustade belåtet, skönt! I övrigt gjorde jag inget avancerat, skritt och lite jogg utmed kanten där solen legat på en stund :) Vi var ute i drygt en timme.


Nu har jag äntligen kommit fram till vad jag ska ta för individuella val:

År 2:

  • Psykologi A
  • Kemi breddning-kriminalteknik
  • Företagsekonomi A
  • Rättskunskap

År 3:

  • Matematik E
  • Retorik A
  • Kemi breddning-Syntes och Analys
  • Biologi breddning-Anatomi och Fysiologi

Jag har ju bara valt för år 2, men såhär ser planen ut även för år 3. Det är ju bra att bestämma sig redan nu, så att man kan läsa kurserna vid "rätt tillfälle" om man säger så, eftersom att vi läser i block så fick jag pussla en hel del för vissa kurser har förkunskapskrav och alla kurser går inte i alla perioder osv. Mycket att tänka på med andra ord! Känner mig rätt så nöjd faktiskt, man kan ju inte riktigt välja allt som man tycker känns intressant ;) Nu är det bara att hoppas på att jag får mina förstahandsval, annars blir det inte så bra...


Nu mina vänner väntar en del andra saker som är ogjorda.

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards