Linda Mårtensson

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Linda Mårtensson - 28 januari 2011 23:16

Ehh ja :P Kom in från stallet klockan tio ikväll...fredagkväll. Jag ÄR nörd ;)

Noell och jag skrittade barbacka idag med :) Hon var lite spänd och på stundvis, men hon skötte sig.

Sen har jag fixat med all stretching, massage och sådant, det är inte lite som ska fixas varje dag ;P Meeen, Noell ska skötas perfekt så det är bara att jobba på :)

 

Har ingen riktig skrivarlust just nu, därför slänger jag upp en bild på mitt hjärta. Bellis, min älskade älsklingshäst <3

trevlig helg! /Linda

Av Linda Mårtensson - 28 januari 2011 15:10

Igår kväll red jag Noell för första gången på över två veckor :D Både jag och Noell var såklart överlyckliga ;) Vi skrittade barbacka, böjde på henne lite, kändes bra med tanke på hur länge sedan det var jag red :)

I princip det enda vi stötte på var en skidåkare, han var riktigt läskig xP


Nu ska jag snart dra hem, ska bli skönt efter denna tärda eftermiddag med fysikgenomgång i typ två timmar....


hörs senare, kram

Av Linda Mårtensson - 28 januari 2011 10:00

Det är väldigt svårt att välja, men här kommer några som jag gillar:

    

     

         

          

         

   

   

Ja, det var väl de flesta, hehe ;)

Ovido - Quiz & Flashcards