Linda Mårtensson

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Linda Mårtensson - 14 januari 2011 22:00

Tänk vad fort tiden går egentligen. Tyckte att det nyss var nyårsafton?, men det var tydligen två veckor sedan, herregud.

Har varit ute och gått idag igen, det var riktigt grisigt kallt, men med massa kläder överlevde man. Noells svullnad var inte varm alls idag :) Den är visserligen kvar, men den är mindre! =) Knölarna på ryggen verkar också ge med sig, jag tänker ge Noell tiden, för hon måste bli helt bra innan jag sätter gång ordentligt igen. Hennes välbefinnande går före allt annat, punkt.


Jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig nu, klockan är inte mycket, men min kropp känns tömd, jag behöver sol och aningens varmare väder, det skulle ge mig mycket mer energi....


Jag önskar er en fortsatt trevlig fredagkväll, kram.

Av Linda Mårtensson - 14 januari 2011 16:24

Hade ingen lust att skriva igår, satt med uppsatsen hela dagen, det var kallt och ja, jag var jättetrött :/

Det är fortfarande kallt, men nu är det helg och jag är klar med uppsatsen :D Hoppas att den blev bra nu då, råkade skriva en sida för mycket, som vanligt då :P Hoppas att man inte får sämre betyg för det, men det borde man väl inte, eller? Men på onsdag ska vi sitta i grupper och diskutera varandras uppsatser och sen är hela historia A avklarat! 

Noell kändes faktiskt ännu bättre i svullnaden igår =) Jag hoppas verkligen att den går över snart, men det går åt rätt håll iallafall.


Nu har jag inte så mycket mer att berätta, tråkigt när man inte tränar, händer inte lika mycket intressant då. Fast en sak har jag att berätta, hovis var här idag :)

Nu ska jag pysa ut till stallet och mocka, packa hö osv.

Höres kanske sedan :) Förresten! Om ni vill läsa om något speciellt så får ni gärna önska nu när jag är ledig i några dagar ^^

Ovido - Quiz & Flashcards