Linda Mårtensson

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Linda Mårtensson - 23 januari 2011 20:15

...en fruktansvärd träningsvärk i mina ljumskar! Haha, inte så konstigt när man inte har ridit på två veckor och dessutom rider utan stigbyglar :P


Men jag red Cesar idag, körde ungefär samma arbete som igår, mina ljumskar var helt slut efter ytterligare stigbygellös ridning, hehe ;) Han var iaf lika duktig idag, om jag ska vara petig så låg han på mer i handen och gapade lite. Igår red jag på remont och vanligt tränsbett, men idag red jag på achen och gummiklätt tränsbett, tror att det kan ha med saken och göra. Vi ska nog köpa ett tredelat till honom, förut lånade vi ett sprenger av Nina som han ääälskade, han är inte lika förtjust i tvådelat och han blir lätt tung på gummibetten, iaf enligt mig.


Bellsan och jag promenixade också, vi hade en sån där dag då vi funderade en massa. Ibland är vi liksom lite så, funderar och byter tankar, ganska tyst...Hon är inne i sitt och jag i mitt, men vi förstår varandra ändå. Gick och tänkte på att det snart är februari, i februari blir jag 17 år, näst sista året på ponny, jag orkar inte ens tänka på det....

     

Måste våga bara vara,

med minnet av det barn,

som lät livet välja,

och våga säga ja Noell, jag älskar dig hundra varv runt jorden och tillbaka.

Ovido - Quiz & Flashcards