Linda Mårtensson

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Linda Mårtensson - 18 januari 2011 22:31

Nu är jag mätt och glad, fast ganska trött, det har varit full fart sen halv sex imorse :P

Promenaden med Noell var väldigt härlig idag! Alldelens lagom tempratur, stjärnklart, fullmåne...det var helt enkelt underbart :D Noell var dock inte allt för road i början av promenaden -hon hade nog uppskattat att få stanna i stallet med sina kompisar ^^ Men, efter att stött på den "lilla" hästen Matilda så blev Noell lite gladare och gick sedan friskt på resten av promenaden :)

Efteråt höll jag på och stretchade och masserade den svullna muskeln i en hel kvart, samt borstade ordentligt. Noell njöt såklart i stora drag, stod mest och gäspade och såg allmänt nöjd ut ;) Knölarna på ryggen är bättre! En rejäl skorpa lossnade, hoppas att de läker inom en snar framtid :)


Nu ska jag sova, är riktigt trött. Ni får lite bilder på manen typ imorgon eller något...

god natt   

Av Linda Mårtensson - 18 januari 2011 15:35

Hejsan alla finfina bloggläsare ;)

Idag har det varit en rolig dag, vi har kommit igång med både franskan och fysiken, verkar rätt lovande faktiskt (y) Dock har vi redan fått uppgifter att jobba med, är jag förvånad? Näe.

Men nu ska jag snart börja traska ner till bussen och tur är väl det, jag är jättehungrig. Vet ni vad som servarades till lunch? Jo, potatis och "fiskgratäng" med SENAPSÖVERDRAG!!! Vad tänker de med? Jag som absolut inte gillar senap åt lite grönsaker och hårdbröd...-.-


Planerna för ikväll är en promenad med Noell =) Fast jag har en del plugg och jag kommer inte att vara hemma förrän vid femsnåret, så det kommer nog att bli sent som vanligt.

Ska försöka hinna blogga lite mer ikväll, då kanske ni vill se bilderna på Noells man? ;) kramisar!

Ovido - Quiz & Flashcards