Linda Mårtensson

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Linda Mårtensson - 20 januari 2011 19:26

Ang. min diss av textillim

sofia

Torsdag 20 jan 12:37

Håller faktiskt inte med att den är dåli ;)

1. Har du tagit rätt mängd av limmet?

2. Har du lagt något som trycker efter att du limmat?

3. Har du limmar med lapp som är avsedd på täcket?

Det blev nog lite för mycket lim ^^ Men grejjen var den att hålet var så stort att det kom för mycket...Men jag hade en sak som tröck på täcket och lappen kom från ett annat täcke som Noell totalförstört så jag tycker inte att det borde ha varit något problem? :P



Av Linda Mårtensson - 20 januari 2011 12:19

...kväll stod jag och beundrade mina mörka ringar under ögonen och kom fram till att det nog var bättre att gå och lägga sig än att blogga :P


Efter att ha ätit middag, pluggat fysik, skrivit lite meningar på franska, gjort magövningar och hoppat hopprep på mitt vänstra ben så gick jag ut i stallet (liiite för sent som vanligt). Packade hö och ryktade Noell ordentligt innan vi gick ut på en promenad som var alldelens trollsk! Det enda som sjöng i öronen var det rytmiska knarrandet av Noells små hovar i snön, det var alldelens lagom kallt och snön gnistrade! Aaah, det var grymt! Sååå underbart att lufta sina tankar vid sidan av sin bästa vän :) <3

Efteråt stretchades frambenen, på ena sidan är hon inte svullen längre utan har bara en liten "muskelknut", på den andra är det fortfarande liite svullet och har en större "knut". Masserade självklart även med arnika. Knölarna tvättades också, skönt att bara behöva göra det varannan dag nu :)


Jag tänkte berätta en sak, när det är friluftsdag här på skvadern 2/2, så kan man rida om man har egen häst! Det betyder att vi kan rida när det inte är alldelens mörkt :') Dessutom äger mitt schema just nu! På tisdagar så har jag ingen lektion på eftermiddagen (det är fysiklabb i halvklass och jag har det på onsdag eftermiddag) och på förmiddagen håller min franskalektion bara på till klockan tio! :D Wiiie, även om vi kommer få uppgifter att jobba med så kan jag åka hem och rida när det är ljust och göra skoluppgifterna på kvällen, det är NICE!!!

puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards