Linda Mårtensson

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Linda Mårtensson - 21 januari 2011 12:45

Hejsan allihop!

Sitter på skolan just nu och är väääldigt nervös :S Vet ni vad jag har gett mig in på?? :O Jag ska tydligen DANSA ikväll, ja, ni läste rätt...Herregud, återkommer med rapport imorgon om hur mycket jag skämde ut mig xP


Nej, men vad har mer hänt? Tja, bokade tid med Equiterapeuten igår, lyckades boka på tisdag eftersom jag trodde att jag slutade tidigt då, men jag kom på att det är på onsdagar jag slutar tidigare! Less jag är på mig själv, tur att L kunde även på onsdag :) Så, på onsdag klockan två kommer Noell få behandling för svullnaden och så vidare, skönt!


Promenerade och masserade som vanligt igår. Noell gäspade och tuggade som bara den när jag masserade "svullnaden" (det är inte så jättesvullet längre) igår, det ser jag som ett gott tecken! :D Idag tar mamma hand om Noell, fast hon får bara skrota i hagen idag ;) Själv ska jag ju dansa, så mer uppdatering blir det i helgen -då kommer jag dessutom rida två hästar, så då har jag mycket att skriva om :)

Nu ska jag ha min andra fysiklektion 2011! kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards