Linda Mårtensson

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Linda Mårtensson - 24 januari 2011 22:07

God kväll :)

Jag känner mig väldigt mör i kroppen just nu, min träningsvärk i ljumskarna har inte släppt fastän jag har stretchat dem idogt. Mer träningsvärk väntar jag på, vi åkte skridskor idag, herrejösses vad mina fötter ömmar :o


Bells och jag har promenerat i vanlig ordning, hon var lite spänd i början men slappnade av efter en stund :) Längtar som bara den till onsdag :D Det ska bli jätteroligt att lyssna på Lisa när hon behandlar, jag lär mig alltid något! Hoppas att jag kan börja rida Noell snart, jag längtar, jääättemycket...Bloggen kommer också bli roligare när jag börjar rida, det blir lite idétorka just nu :P Fast jag har lite grejs på G, håll bara ut!


puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards