Linda Mårtensson

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Linda Mårtensson - 26 januari 2011 20:00

Sämsta:

Hon kan vara ganska fjantig för saker som t.ex okända människor, mätstickor, klippmaskiner osv...

Hon kan vara ganska dominant ibland, fast det var mer förut, nu accepterar hon att det är jag som bestämmer ;)

Om hon blir för het och stressad så kan hon ibland spela över så hon nästan blir blockerad, går nästan över en och sådana saker.

Hon är inte särskilt rädd om sig, t.ex små hinder river hon lätt utan att bry sig, hon tar det liksom inte på allvar förrän det blir högt :P

Det kan vara svårt att veta när hon är trött, hon fortsätter att kämpa....


Bästa:

Hon är känslig.

Positiv, gillar att arbeta.

Hon är inte märrig mot människor, hon kan ibland vara lite bitchig mot Cesar, menmen ^^

Bra gångarter.

Snygg att se på, särskilt under ryttare :)

Pigg och glad.

Mysig och samarbetsvillig :)

 

mys :)

Av Linda Mårtensson - 26 januari 2011 17:02

Nu har Lisa äntligen varit här :D

Jag skulle börja att visa Noell i skritt och trav, hon var lite busig så det gick väl lite sådär :P

Hon hade en del spänningar, men svullnaden kändes bra, hon ömmar inget längre så jag kan börja rida lite försiktigt imorgon om jag vill :)

Men hon hade SI-leds låsning, den högra bicepsen (säger man så? :o) var lite öm, hon hade träningsvärk i magmusklerna, gluteus var spänd, hamstrings var spända, nacken var spänd, muskeln framför höftkulan var lite hård och yttepytte lite spänning i bogbladen, men jag fick ändå beröm för bogbladen "det är sällan man ser någon som är så mjuk, hon är alldelens degig" :P

Det var väldigt givande, har lärt mig en massa nya grepp och stretchingsövningar :D Jag ska boka den andra massören också, hon skulle komma om en vecka-tio dagar :)


Nu måste jag sätta igång med pluggandet, har massor att ta tag i :S

kram!

Ovido - Quiz & Flashcards