Linda Mårtensson

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Linda Mårtensson - 30 mars 2010 21:45

Idag har vi haft skrittdag, skrittade runt kvällsjön. Noell var pigg och fräsch :) Imorgon har de vilodag för då är det den enda dagen jag slutar halv fyra denna vecka :)


Jag läser ganska många ridsport bloggar, jag tycker att det är väldigt intressant och många har faktiskt något att komma med, man kan lära sig saker och få tips, till skillnad från alla modebloggar o.s.v Det är mest bladder i mina öron...

En blogg som jag började läsa för några dagar sedan hade skrivit ett inlägg för ett bra tag sedan om Ekololja för läder. Jag visste att sömmar kunde ruttna om man använde det för ofta, men inte att lädret också ruttnar av det?! Det är nämligen inte naturliga mineralämnen i den utan konstgjort. Använder det ibland, men det är det definitivt slut med...Hon skrev också att det inte är bra om det är vaselin i läderfett för att det lägger sig som en hinna och täpper till porerna i lädret så det inte kan andas. Gick ut och läste på vårat fett, och mycket riktigt innehåller det vaselin....Nytt fett måste inhandlas! Det är sant att man lär sig något nytt varje dag :) Somsagt, man kan alltid lära sig nya saker på olika bloggar och se saker från ett annat perspektiv =)

Här kommer några bloggar som jag läser mest just nu:

Emelie Brolin 

reitsport 

Johanna Bengtson

internationalshowjumping 

Allt för idag, dags för sängen!

kram

Ovido - Quiz & Flashcards