Linda Mårtensson

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Linda Mårtensson - 12 mars 2010 22:17

Är helt slut i hela kroppen! Vi har varit på skotertur hela dagen. Jag och mamma fick turas om att hålla i Lego (vår ena hund), det var inte det lättaste för han ville inte sitta still och tyckte mest att det var läskigt att åka på skoterkälken. Vi kom hem klockan fem och jag tror aldrig att jag har frysit så mycket om fötterna förut så jag tog ett varmt fotbad.

Efter middagen stack jag ut och skrittade Noell med mamma-Zip  och Kristine-Nova :) Det gick bra men det var lite mörkt i skogen ;) Tur att det finns pannlampor! När hästarna var nattade var det bara att skynda sig att ta en dusch och nu har vi tittat på SOLSIDAN, det är så himla bra :P

Godnatt, nu är det verkligen hög tid för sängen då jag ska kliva upp halv sex imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards