Linda Mårtensson

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Linda Mårtensson - 19 mars 2010 23:01

                      Ni ser att Nova har en bättre grundform, som Noell inte har funnit ännu.

  

Noell, you'll always be my star.

godnatt

Av Linda Mårtensson - 19 mars 2010 16:21

Jag kom mig igenom denna tuffa vecka ändå, skönt :) Fredagen toppades med att vi åt chokladmousse på Franskan, tack Åsa :) Bara lite drygt en och en halv vecka kvar till påsklov!

På vägen hem så hämtade jag hem gramanen som vi fick låna av Carina, tack :) Hoppas att det fungerar bra på söndag nu då.

Hästarna ska vila idag för vi ska till farmor på middag, eftersom jag då har lite tid över nu så tänkte jag slänga in bilderna sen förra söndagen:

Nehepp, slut på batteri i kameran så jag måste ladda den först, men ikväll lovar jag att slänga upp dem! ;)

kramisar



Ovido - Quiz & Flashcards