Linda Mårtensson

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Linda Mårtensson - 13 mars 2010 22:22

Dagen började när klockan ringde 5.30, då var jag väldigt trött. Vi kom iallafall iväg strax före åtta. Vi (mamma, jag och Kristine) åkte och provred en foderhäst åt mamma. Hon har velat ha en ett bra tag nu, dels för att hennes fötter inte fungerar att motionera med på samma sätt som förut p.g.a artros och hälsporre och så tycker hon att det ser så roligt ut när vi tränar med våra ponnyer. Det var iallafall en superfin nordis tjej! Mer säger jag inte eftersom det inte är något bestämt om vi ska ta hem den eller inte. Det är många faktorer som ska spela in.

På vägen hem så köpte vi present åt pappa som fyller år på tisdag och så köpte jag ett nytt bett till Noell :) Köpte ett tvådelat gummibett.

När vi hade ätit middag var det dags för ridning. Eftersom det var ca 10 plusgrader i förrgår och tempraturen nu ligger på ca 0, så är det väldigt isigt överallt. Det var dock ganska hyffsat på stora ridbanan t.o.m. så att det gick att jogga lite smått. Använde det nya bettet, hon gick jättefint på det och hon gnagde inte alls lika mycket på det, det bådar ju gott för hennes tänder :) Det blev typ lite stretching och sådant, mest skrittjobb.

Nu har jag tittat på melodifestivalen, var det bra att Anna vann? Jag tyckte att det var helt okej iallafall.

Nu är klockan mycket och jag har en lång dag även imorrn.

Godnatt 

Ovido - Quiz & Flashcards