Linda Mårtensson

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Linda Mårtensson - 10 mars 2010 10:03

Nu har hästarna fina tänder igen :) Zip raspades bara lite för hans var så fina. Novas raspades och så tog han bort två flisor av en vargtand som har stört henne, som tur var så gick det att rida som vanligt imorgon igen :) Noell var jätteduktig, men hon fick såklart lugnande för annars hade det inte gått :P Hon var lite vass så hon var lite små sårig i kinderna och sen var någon tand lite nernött för att hon tuggat på bettet. Hon tuggar inte så mycket när jag rider men när hon nyss fått på sig tränset eller när man skrittpausar kan hon gnaga lite, ovana helt enkelt. Innan hon kom till mig så använde de nog tredelat till henne, hon hade iallafall det när jag provred henne. Han sa att oftast är det lättare att de börjar gnaga på ett tredelat. Han sa även att jag kunde testa något gummibett, jag har ett rakt gummi på henne ibland men  jag tycker inte att hon går så jättebra på det. Kanske får åka och köpa ett tvådelat gummi?!

kram, nu ska vi åka och hämta vår nya bil, en svart renault clio =)

Ovido - Quiz & Flashcards