Linda Mårtensson

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Linda Mårtensson - 18 mars 2010 22:06

Hej, veckan rullar på snabbt här, det känns som jag inte hinner med mig, dagarna bara försvinner...

Igår var Jossan här och masserade på Nova. Hon var stabil nu så det var skönt :) Noell fick träna igår. Red mest lösgjörande med svängar och övergångar. Hon var jättefin, men på slutet kom träningsgruppen ner och skulle träna, då blev Noell alldelens hetsig och knasig, eftersom jag inte orkade bråka med henne när hon hade gått så bra i övrigt så skrittade jag ner henne i låg form istället för att "trava av". Längtar jättemycket till träningen på söndag!

Idag har vi skrittat ut. Mamma tog Zip också :) Vi (Kristine och jag) red barbacka, supermysigt :)

Längtar sjukt mycket efter vår med träning och tävling nu! Jag är jättepeppad och vill så mycket ;)

puss o godnatt   

Ovido - Quiz & Flashcards