Linda Mårtensson

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Linda Mårtensson - 15 mars 2010 22:03

Hejsan allesammans :) Det känns som om tiden rusar ifrån mig. Hann aldrig skriva något igår så nu kommer det lite om Karin träningen. Vi fick jobba mest med rakriktning men även lite stretching och galopparbete. Red mycket övergångar och uppridningar. Noell vinglar lite fortfarande, men jag tyckte ändå att hon kämpade bra :) Det största problemet vi har just nu är att hitta grundformen så hon jobbar med ryggen, hon skulle behöva sänka sig ca två decimeter till. När jag stretchar eller rider på volt så är det inga problem att sänka henne, men så fort att man rider någon övning eller byter väg så funderar hon så mycket och bekymrar sig vilket leder till spänningar i nacken. Så att det är svårt att få henne jämn och hon har nog inte riktigt kommit på hur skönt det är för nacken när hon slappnar av, så Karin tyckte att vi skulle ta med en graman nästa söndag så att vi kan hjälpa henne att hitta ett behagligt läge. Jag är mycket nöjd över träningen och vi utvecklas hela tiden, även Nova och Kristine utvecklas massor :D

Idag har vi skrittat en sväng. Men nu måste jag hoppa i säng, det kommer att bli en tuff vecka med prov varje dag (utom idag) både nationella prov och vanliga.

kram

ps. bilder kommer någon dag när jag har tid ds.

Ovido - Quiz & Flashcards