Linda Mårtensson

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Linda Mårtensson - 21 februari 2011 20:27

Hejsan allihop!

Idag har jag varit ledig från skolan, har då passat på att göra ett arbete i Svenska A, det är i princip klart nu. :) Fast jag har fortfarande lite annat kvar, bl.a ska jag hitta på en frågeställning som jag ska skriva en uppsats om på 5-10 sidor om i datorkunskap! :S Jag har inte så många idéer, men jag vet att jag vill skriva något om miljö, ergonomi eller typ virus och sånt. :P


Nog om det. Idag har jag och Kristine passat på att rida ut medan det var ljust! :D Riktigt nice! Noell var verkligen på hugget idag, i galoppen blev det några glädjeskutt minsann! ;) Men hon kändes jättemjuk och fin, gårdagens pass gjorde henne gott! Vi jobbade iaf på en liten väg, körde lite bågar från sida till sida och så red vi skänkelvikningar utmed snövallarna. ^^ Jättebra med höga snökanter, fungerar nästan som väggar. :) Just det, gjorde en ryggning idag också, hon ryggade alldelens rakt och fint! Det är jag stolt och glad över för jag har inte gjort det på jättelänge och det är just de där ryggningarna som har varit svåra för oss. =)


Nu ska jag bege mig ut till stallet och packa lite hö, sedan packa väskan osv. inför morgondagen. Innan jag somnar så tänkte jag läsa i min favoritbok en stund också <3 Den har hjälpt mig jättemycket!

kram Linda

ps. Grattis till Maria (Zippens matte) som fick en liten pojke idag!

Av Linda Mårtensson - 21 februari 2011 20:26

Haha hittade denna video länkad på en blogg, sjukt rolig!! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards