Linda Mårtensson

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Linda Mårtensson - 19 februari 2011 18:54

Tjo!

Idag vaknade man till underbara -29 grader -.- Kul, jättekul känns verkligen som att det är nödvändigt, jomenserrusåatt...

Mamma och jag stack och shoppade som ni såg i förra inlägget :) Nice, dock lite fattigare men :P


Graderna steg lite under dagen så en stund efter lunch gick vi (Kristine också, mycket piggare nu :D) ut till stallet :) Gjorde ordning och sedan stack vi till ridbanan :) Noell kändes fin, pigg, energifull och glad :D Jobbade mycket sidvärts och med att få in känslan i traven, det kändes jättebra trots alla kläder :P Men! Jag känner mig sjukt otränad, aaah, mina ben och min mage, måste TRÄNAS!!! När ska jag hinna med allt liksom? :O Jaja, måste hitta en lösning på det problemet...

Testade de nya stövlarna också, riktigt sköna, frös inget! Riktigt bra, med tanke på att de bara kostade 300 spänn! :D Me like rea ;)

 

Noell på kliniken i onsdags, innan mätningen =)  Nu ska jag gå ut i stallet och göra iordning utrustningen inför träningen imorgon! Noell ska få ha de nya sakerna och jag kör nog på en vit täckväst, med beige under och beiga ridbyxor till :)

kram!

Av Linda Mårtensson - 19 februari 2011 18:49

Idag har mamma och jag varit och shoppat lite hästsaker :)

  • vita ridbyxor till Kristine
  • vinterridstövlar till mig
  • boots till Cesar
  • silikonsnoddar (svarta&vita)
  • tävlingshandskar till mig
  • spänst och harmoni i ryttarens sits (bok som jag suktat efter läänge ^^ )
  • rött schabrak till Noell
  • röda lindor till Noell

nice va? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards