Linda Mårtensson

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Linda Mårtensson - 1 februari 2011 22:01

Hejhej!

Ikväll fick vi lite besök av Cesars förra "mamma", trevligt! Hon tyckte att han såg fin ut, så det var positivt :)


Mamma och jag red ut också, Noell kändes lika fin som hon gjort de senaste dagarna :D Jag ställde dock inte så mycket krav idag, hon fick mest slappna av och chilla ;) Hon tyckte att det var skönt att bara arbeta i låg form och stretcha ut :)


Imorgon är jag "ledig". Jag behöver inte gå på skolan, har eget arbete med svenska på förmiddagen och på eftermiddagen har vi friluftsdag och då valde ju jag ridning. Lite komiskt att Noell ska vila imorgon, men det passade så bra att köra massagen då och jag rider ju alla andra dagar så det borde inte spela så stor roll :P Det ska iaf bli skönt att jobba undan en del saker, känns som jag ligger lite efter...


Nu ska jag besöka sängen, jag är sååå trött nu. Sov gott!

Av Linda Mårtensson - 1 februari 2011 17:29

Nu är vi äntligen anmälda till mätning :) Den 16:e februari blir det, spännande!

 

hoppas, hoppas att hon håller c-ponny måttet...

Av Linda Mårtensson - 1 februari 2011 10:45

Noells vardagsoutfit kan se lite olika ut beroende på vad vi gör, om vi tränar för tränare, rider ut, hoppar, skrittar...Ja det beror helt enkelt på ;)

 

en uteritt

en annan uteritt

träning hemma själv

träning för Karin

en varm vinterdag

träning hemma


Som ni kanske ser så varierar det en hel del, när jag rider själv orkar jag inte alltid matcha osv ^^


Av Linda Mårtensson - 1 februari 2011 10:12

Nu kör vi igång med veckoplaneringarna igen ;)


Må: ridbanan, lösgjörande skritt och trav.

Tis: skritt och trav ute. Tvätta knölarna. 

Ons: vila, massage med Jossan.

Tors: promenad för hand, tvätta knölarna.

Fre: skritt och trav ute, tvätta knölarna.

Lör: ridbanan, lösgjörande skritt och trav. Klippa Nova.

Sön: ridbanan, lösgjörande skritt och trav + känna lite på galoppen. Rida Cesar på ridbanan. Tvätta knölarna.


Ändringar kan självklart förekomma, men detta är planen :) 

Ovido - Quiz & Flashcards