Linda Mårtensson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Linda Mårtensson - 3 februari 2011 14:00

Okej, mina drömmar?


-Rida SM på Noell

-Skaffa en fin storhäst

-rida EM, VM, OS osv ;D (tävla internationellt hade varit skoj ^^)

-bli veterinär, det har jag drömt om ända sedan jag var liten. Fast då krävs det att jag har MVG i allt och i så fall är det redan "kört" för jag fick VG i bild xD

-Gifta mig lyckligt?

-Bo på en fin hästgård


Det finns somsagt en del saker som jag drömmer om och jag tror inte att alla kommer bli uppfyllda, men jag hoppas att någon går i uppfyllelse. Faaast, en del drömmar är faktiskt härligare att bara drömma om än att de verkligen går i uppfyllelse :) Nu kanske vissa undrar: "vill du inte ha några barn?:o"  (många brukar ju säga att de vill skaffa familj osv) Det är inget jag drömmer om och har aldrig gjort heller, men man vet aldrig, drömmarna kan ju förändras med tiden...

Av Linda Mårtensson - 3 februari 2011 11:44

Jag har väldigt mycket inbokat denna helg :P Det är roligt fast jag kommer inte direkt att kunna slappa....

Fre:

  • Skriva färdigt min krönika
  • Plugga fysik
  • Rida
  • Tvätta Noells knölar
  • läsa

Lör:

  • Rida Noell
  • Klippa Nova
  • fira min födelsedag
  • Plugga fysik
  • Biteline med MRFs ungdomssektion

Sön:

  • Rida Noell
  • Rida Cesar
  • Plugga fysik
  • läsa
  • se solsidan

Sen tillkommer det alltid lite extra saker, kanske rulla in mer hö till exempel? Plus att det som vanligt ska mockas, packas hö, fixas och donas :P Sååå jag räknar inte med att kunna ta någon sovmorgon eller så ^^ Sånt är livet liksom...

Ovido - Quiz & Flashcards