Linda Mårtensson

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Linda Mårtensson - 8 februari 2011 18:40

Under dagen har jag sakta men säkert känt mig bättre och bättre! Det slutade med att jag och Noell stack ut på en uteritt ;) Det var så härligt väder, Noell vilade igår och jag behövde luft så det kändes bara så rätt att rida! :D Hon var lite spänd och hade ingen riktig framåtanda när jag började värma, men efter lite galopp och peppande ord från mig så vände hon humör och blev riktigt pigg o gla'! Tror att vi båda behövde komma ut och leva ut lite ;)

Jag vill tävla, pepp! :D

Av Linda Mårtensson - 8 februari 2011 14:03

Eftersom jag ändå inte gör något vettigt idag kan jag passa på att visa några bilder (: Men jag undrar: Vad vill NI läsa om? Jag har liksom noll idéer, så om ni vill läsa om något kul så vill jag gärna veta det!

 

mums ^^

   

Luddigt och mysigt!

Visst blev hon fin? :D

Av Linda Mårtensson - 8 februari 2011 10:00

Det finns såklart massor! Kort och gott är jag stolt över vår utveckling, jag är stolt över alla med- och motgångar, vi har trots allt tagit oss igenom allt vi har varit med om!

  


Av Linda Mårtensson - 8 februari 2011 09:39

Det är hemskt, igår tillbringade jag inte en endaste liten sekund i stallet :( Igår hade jag bara sprängande huvudvärk, varenda muskel värkte och halsen brände...Usch, är hemma från skolan idag, huvudet känns lite bättre men resten är typ likadant :/ Jag HATAR att vara sjuk, jag har ingen ro att bara ligga och inte göra något, dessutom vet jag att jag kommer att ligga efter i franska och jag missar fysikprovet, jättekul, verkligen -.-

Wiiie, mamma har bokat ridhustid den tjugonde :D Karin har tyvärr varit sjuk, men förhoppningsvis är hon bättre och kan träna oss då, åh vad jag saknar!

Ovido - Quiz & Flashcards