Linda Mårtensson

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Linda Mårtensson - 23 juni 2010 22:55

God kväll.

Kom hem från MRF för en liten stund sedan, suttit och skrivit hopprotokoll idag med :) Jag vill säga grattis till Annika och Courage som tog en 6:e plats i metersklassen och till Maja och Ede Gladys för en felfri runda i 0.90 :)

Vi har tagit hem och provat lite saker från loppisen och vi ska köpa det vi tog hem:

Svea regntäcke till Cesar

röda benskydd till Cesar

babypelham till Cesar

rutiga ridbyxor till mig

crèmefärgade benlindor till Nova

vinterridbyxor till mig


Sen har vi lånat hem en Hubertus flatback till mig och Noell som jag red med idag, låg perfekt på Noell! Mkt bättre att köpa begagnad sadel så att man kan provrida :) Dock måste den stoppas om så vi får se....

Red ju somsagt ut idag. Noell kändes jättebra! Vi red alldelens ensamma idag, jätteskönt faktiskt! Gillar att bara rida själv ibland, man får liksom lite kvalitetstid med sin häst :) Jag flyttade henne lite för skänkeln och gjorde många övergångar, superlydig och fin idag =D

Dock såg jag en lite läskig sak idag, har aldrig själv sett det när jag ridit :o Antingen var det en kopparödla eller en huggorm :S Tror på det sistnämnda, men jag såg den bara snabbt när den ringlade iväg så jag är inte 100% säker, läskigt. Det var inte särskilt längesen mamma såg en när vi var ute och red alla tre....

gud klockan är mkt och jag ska massera mammas hälsporrar nu, får ta de utlovade bilderna imorgon! Om jag nu hinner....ska troligtvis rida tre st imorgon :P

kram och godnatt gott folk

Ovido - Quiz & Flashcards