Linda Mårtensson

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Linda Mårtensson - 9 juni 2010 20:52

Hejsan allihop :)

Idag har hästarna vilat, jag har klippt håret. Sjukt skönt att få bort det slitna :) Idag har vi haft "klassens dag" :P Hela (nästan) ligan var hemma hos Amanda, haha, vi hade väldigt roligt. Fast Åsa hade nog mest roligt när hon studsade på en sån där röd gummiboll som man hade när man var liten ;) Galna men älskvärda mentorer :D

hmmm, jag var tvungen att sno en bild från amandas facebook så att ni får ett bildbevis, säkert väldigt olagligt men det var så roligt xD

Jaja, nu har jag inte så mkt mer att förtälja :) Förutom att jag kommer att sakna Matfors otroligt mkt, men till hösten börjar jag ett "nytt" liv i S-vall. Kommer sakna både kompisar och lärare otroligt mkt, tack för allt, endast en dag kvar, då ska vi springa runt och spela brännboll i tomteluvor XD

kisses and hugs from me

Just det, jag har ett litet tips också, kika in den här länken: http://www.ridsporten.tv/ShowMedia.aspx?id=338abd3d-33dc-470d-934c-fc6cc80c2cab 

Ovido - Quiz & Flashcards