Linda Mårtensson

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Linda Mårtensson - 2 juni 2010 21:32

Nu kommer en liten bildbomb från bl.a träningen igår och innan jag åkte på avslutningsmiddag ikväll =) Kika om ni är intressserade...OBS! Bilderna är inte alltför seriösa ;)

       

         Hästarna var väääldigt trötta efter Näske ;)

puss o kram

Av Linda Mårtensson - 2 juni 2010 21:14

Wow! Igår kväll var Noell verkligen jätte-, jättefin! :D Karin var verkligen på hugget och vi höjde ribban en hel del! Det enda vi fick kämpa lite med var Noells lilla högerbog som trillar ut ibland i vänstervarvet. Vi höjde tempot och red fram hennes gångarter, Karin tyckte att smekmånaderna var slut nu och hon måste tåla en lite tuffare ridning och showa lite! ;) På slutet fick jag rida några travökningar, "de där är 8-9 i betyg direkt!" Hon var verkligen hur fin som helst, jag rös t.om på ryggen när jag red xP Ja, jag kan bara tacka och buga för att jag fått en så fin ponny....

Ovido - Quiz & Flashcards