Linda Mårtensson

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Linda Mårtensson - 4 juni 2010 19:45

Hejsan allihop, jag hann aldrig skriva något efter ridturen igår - pluggade fysik. Gjorde sista provet i grundskolan idag, fatta skönt eller?! Det blev heller inte sämre av att jag spikade det ;)

Igår red vi en mycket blåsig ridtur, Noell var väldigt fin, Nova med, Cesar var dock lite galen :P Han gick och slängde med huvudet och bockade i galopperna ;)

Idag har Kristine och jag tränat lite på banan, Noell var ungefär lika som i tisdags! Gud, den hästen är en gåva från ovan, jag kan nog räkna alla dåliga ridpass med henne under ett år på en hand. Hon är så underbar och gör alltid sitt bästa. Vi tränade ungefär som i tisdags fast jag red lite sidvärts och inte lika mycket "flash trav" runt, runt. Var även mycket noggrann med att hon var lösgjord och rund i uppvärmningen.

Ikväll så ska jag nog hyra enfilm och mysa lite, kom inte ihåg sist jag gjorde det? :o

Ha det bäst sålänge! kram

Om en vecka sitter jag här med ett helt sommarlov, overkligt, fantastiskt, hemskt...


Ovido - Quiz & Flashcards