Linda Mårtensson

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Linda Mårtensson - 31 december 2010 23:22

Ikväll har vi firat Kristines födelsedag med pappas släkt, mysigt :) Vi kan ju ändå inte åka någonstans då hundarna blir alldelens tokiga av raketerna och även hästarna :/ Men i år har det ändå varit väldigt lugnt här, verkar inte som att våra grannar smäller så mycket iaf :)

Alla hästarna har vilat idag och kommer förmodligen att göra det även imorgon pga. alla smällare. Men de har fått sig lite ryktning och de fick gå in strax efter fyra, och nu ikväll har jag varit ute nästan en gång i timmen och sett till dem och gett dem lite hö, förstklassigt hotell ;)


Imorgon kommer jag att skriva ett inlägg om 2010, viktiga minnen osv. Samt ett inlägg om mina planer, mål och ev. nyårslöften för 2011!


Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år, med mycket framgång, utveckling och lycka!


Linda Mårtensson

Av Linda Mårtensson - 31 december 2010 23:18

Igår var vi och shoppade lite under dagen, jag köpte en tunika och en kofta :) Vi tränade sedan på kvällen, de började tyvärr smälla raketer och då blev hästarna väldigt spända, speciellt Nova :/ Men vi jobbade iaf ett par skänkelvikningar, en massa böjning och en del förvänd galopp :) Noell jobbade på fint med tanke på omständigheterna, så jag var nöjd :)

Av Linda Mårtensson - 31 december 2010 23:12

Sorry, har inte uppdaterat på två dar, fy skäms!

Men, i onsdags så klippte jag hästarna med den nya klippmaskinen :D Cesar var duktig, bara lite otålig :P Nova stod som ett ljus, duktig! Noell var spänd som en fjäder, men efter lite övertalning och lugnande prat och klappande så gick det hyffsat :) Jag klippte bara halsarna på dem, jag är rädd att det kommer fler köldknäppar, men nu behöver de inte svettas iaf =) Bilder kommer förhoppningsvis imorgon ;)


Vi red en sväng sedan på kvällen, det var jättemysigt, trots att jag var väldigt trött :) Böjde och jobbade en del, men hon fick också sträcka ut lite i galoppen och promenixa lite i djupsnön =)

Ovido - Quiz & Flashcards