Linda Mårtensson

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Linda Mårtensson - 14 december 2010 19:29

Hahaha, Nina och jag brukar skämta om att skriva "dagens outfit", alla storbloggare gör ju det, alla märkesgrejjor och sådant, så nu ska jag lägga upp min och Noells otroligt heta *host* outfit igår, när det är sjutton minusgrader är man ju ännu snyggare också ;)


Jag:

*Reflexjacka från hööks

*Ceriserosa tröja som jag har fått av min farmor

*Mullvadsfärgad fleecetröja från hööks (jättemysig! =)

*Stickad tröja som jag har fått av våra förra grannar xP

*Underställs långkalsonger

*Fleecebyxor

*Stickade tjocksockar

*Ridtäckbyxor från hööks

*Kängor som jag fått av mamma, inte ridkängor egentligen, men de är varma och dessutom smidiga och sköna!

*Rånarluva

*En vanlig hjälm

*Bruna trefingervantar i brunt skinn och fleecefoder från hööks (rekommenderas!)

*Ridväst

*pannlampa från typ clas olsson?


Noell:

*Wintec allroundsadel

*stigläder från hubertus och säkerhetsstigbyglar

*svart träns med vita sömmar, claridge house

*rakt gummibett som jag köpt av Nina, användes till hennes förra ponny, Ferrari :P

*fårskinnspadd från equeen

*ett brunt schabrak som vi fick med när vi köpte Cesar

*Reflexländtäcke med fleecefoder från hööks

*svarta sydd från equi guard

*benreflexer från hööks

*sadelgjord bucas + fårskinnsludd


Hett va? ;)

  dessa rekommenderar jag!

Av Linda Mårtensson - 14 december 2010 19:22

Hej alla därute :)

Idag kör vi ofrivillig/oplanerad vilodag, -21 grader och lite isvindar på det känns inte så lockande...

Men, jag tror inte att hästarna mår dåligt av det, snart är det ju jullov och förhoppningsvis lite mildare tempraturer så vi kan rida obehindrat =)


Jag är lite ledsen just nu, ska försöka skriva klart min uppsats som jag började på igår, men jag hade sparat texten i ett mail och nu kan jag inte logga in på hotmail :/ Surt! Det står bara "server is too busy", leeeess tjej -.- Men jag har iaf räknat klart all matte, så nu är det bara att repetera tills på fredag =)

puss och kram

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards