Linda Mårtensson

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Linda Mårtensson - 23 december 2010 21:55

En randombild på fackeltåget, fira jul med skvaderbaaarn! :D

Vårt fina julstall! Jag tror aldrig att jag kommer att växa ifrån det där med att julpynta i stallet :)

utsikt =)

En söt Noell käkar granris :P

En gullig tomte och en prinsesstärna!

  

Vår gård i vinterskrud

  myyys ^^

puss

så underbart vackert, men ack så kallt

Tittut! ;)

 

Världens sötaste Nordsvensk!


Nämen titta! vilken fin en fläta :D

mina älskade systrar <3

 

Cesar, den utmärkte hööks-modellen!   

min tärna, min stjärna, mitt allt

 

Killen som föddes med all charm och utstrålning, behöver aldrig kämpa för att synas ;)

 

 

den underbaraste  

Av Linda Mårtensson - 23 december 2010 21:47

Gosch vad kallt det har varit idag :o Mer än 20-minusgrader hela dagen!! Blev tyvärr ingen ridning, dels skulle vi ha förfrusit oss och dels är det inte bra för hästarna att dra i sig för mycket kalluft.

Men i stället har vi fotat lite och såklart tagit in mer granris i stallet! Det var såklart nedrivet och till viss del uppätet imorse ;) Jag har även röjt lite inne på mitt rum och annat smått och gott, men nu ska jag väl sluta babbla, vad sägs om en fet radda julpics? ;D Antar att det skulle sitta fint =)

kram

Ovido - Quiz & Flashcards