Linda Mårtensson

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Linda Mårtensson - 18 december 2010 23:37

 

kusin kalas idag ;)

jag ser lite sne ut ;P

en del av vårt projekt på estetisk verksamhet xD (ska föreställa flottning om ni inte förstår)

julmys i vårt rum på skvadern ^^

  Noells trasiga täcke -.-

 

Stackars Nova-Li :( Hon hade ett minisår på nästippen som blödde litegrann så när hon frustade blev det lite överallt. Blod ser mycket värre ut på vita hästar...

  Jag och Nina var ute och gick för några veckor sedan :P

en frostig Noell ^^

MUMS, frusna grässtrån xP

     

Tycker lite synd om vår skog, men Noell tycker att det är gott att gnaga på träden =P

Snöälskarn ;D stoppar alltid ner näsan i snön, hon ser ut som en struts xP Men jag hann ju såklart inte knäppa just när hon strutsade sig :P

Alltid lika överlycklig när hon släpps lös, särskilt när höet väntar =D


Det var en big bildbomb, lite blandade bilder, hoppas att de var roande =)

Av Linda Mårtensson - 18 december 2010 22:25

Idag har det snöat, massor ;D Härligt (y) Det var sååå himla härligt att rida i den mjuka pudersnön ^^ Noell var alldelens lagom pigg och snön bara yrde omkring oss, jag älskar att rida, det är bara fööör härligt, älska, älska! Att jag sen har världens underbaraste ponny att rida på gör ju saken ännu bättre ;) <3 Jag böjde mycket idag, tränade även lite öppna efter vägen, shit vad fin hon blev efter det!! Har en övning i huvudet som jag eventuellt tänkte träna imorgon om det går för sig =)

Imorgon måste jag även:

  • plugga kemi
  • smörja en del saker
  • limma ihop hennes täcke som hon har förstört
  • skicka in en uppsats som är färdig
  • skriva en analys om en innebandymatch som var i torsdags, skol SM faktiskt som skvadern anordnade :)
  • massera Noell

Ja, som vanligt är det inte särskilt svårt att hitta saker som måste göras :P

Tips: titta på eurosport just nu, tror att det är hoppning från London :)

kram

Ovido - Quiz & Flashcards