Linda Mårtensson

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Linda Mårtensson - 16 december 2010 09:31

Hejsan =)

Orkade inte skriva något igår kväll, hade lite yrsel och hade huvudvärk, vet inte vad det beror på, men min gissning är stress och press. Valde att gå och lägga mig aningens tidigare i hopp om att det skulle vara bättre idag och det är det :D Mycket skönt, hade inte varit trevligt ifall jag hade tuppat av eller så, det är inte helt ovanligt att det händer, jag kan iaf inte räkna antalet gånger jag har svimmat på en hand...

Hade mycket plugg även igår så vi tog en liten promenad med hästarna =) Det var ändå ca 17 minusgrader, men idag är det bara -5 :D Idag ska vi rida, man längtar när man inte har ridit på två dar ju :D Men iaf så var Noell superduktig när vi promenerade, hon har nog aldrig varit så lugn och lydig förut! min duktiga hest ^^


Nu ska jag fortsätta med min uppsats :) Har skrivit typ halva inledningen så jag har en del kvar om man säger så :P Men jag hissar mina lärare som har flyttat fram inlämningsdagen till efter lovet! :) Haha, dom sa att dom ville att vi skulle titta på kalle anka och äta knäck på julafton istället för att sitta och gråta över historian xP

puss

Ovido - Quiz & Flashcards