Linda Mårtensson

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Linda Mårtensson - 3 december 2010 22:49

Som ni kanske har märkt så har jag haft en liten bloggpaus, kände att jag behövde det. Det händer mycket i mitt liv hela tiden, det går upp till toppen och ner till botten, men så är det för alla ibland och jag kände bara att jag behövde ta lite avstånd och bara leva.


På hästfronten har det inte hänt så mycket i ridväg, vi har fortsatt att rida i skogen, ta det lugnt och försöka mjuka upp alla nedkylda muskler, det har varit närmare -20 denna vecka :o Ja, jag har hört det ryktats om att det ska bli den kallaste vintern på 40 år, herregud, jag som höll på att avlida förra vintern! :s

Men i veckan har vet. varit här och vaccinerat Cesar och även raspat tänderna på honom, han var ganska fin i munnen förutom ett par vassa kanter. När han ändå var där så passade mamma på att fråga om Noells knölar på ryggen. Han sa att han trodde att hennes egen bakterieflora på ryggen hade blivit rubbad, så vi ska nu tvätta henne med ett schampoo varje dag i en vecka och då får jag inte rida på henne. Kan ju bli intressant, försökte longera lite förra söndagen, gick ju som det gick om man säger så xP Jaja, det löser nog sig :)


Nu ska jag ladda upp för morgondagens ridning och julshopping med bästaste ninalodin <3 godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards