Linda Mårtensson

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Linda Mårtensson - 10 december 2010 23:05

...och Jay vann ju :D Tyckte lika mycket om båda två, men jag är verkligen helt såld på denna låt!!!


Igår red mamma och jag på banan :D Det gick mycket bra, vi har verkligen "kollen" på det där med låg form nu, känns otroligt skönt! Det kommer nog inte dröja så många träningar förrän vi kommer att börjar samla mer osv. :D Igår jobbade vi lite lätt över ett par bommar, de låg inte så nära utan hon fick bara flyta på :) Sen jobbade vi med en del skänkelvikningar, kändes mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra :)

Idag har jag knappt varit i stallet, Noell har vila och Kristine och Maya hade fixat all höpackning och så, tack! Imorgon bär det av till stan för den sista julklappshandeln och så ska jag rida förstås =) Lite plugg lär det väl också bli, längtar till jullov nu ska jag säga...

life is a mystery, yes that's true. godnatt änglar

Ovido - Quiz & Flashcards