Linda Mårtensson

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Napoleon

Av Linda Mårtensson - 26 april 2010 16:26

Hejsan. Det blev inget inlägg igår kväll, jag var så trött att jag skulle ha kunnat sova stående, dessutom var jag illamående efter allt ätande hos farmor :P Hon tycker alltid att man ska äta lite mer än vad man borde ;)

På förmiddagen skrittade jag ut Noell med Kristine och Nova. Vi skrittade barbacka, mysigt ;) Vi var alla ganska trötta efter tävlingen, men det är ändå bra att låta dem sträcka lite på benen dagen efter =) Idag ska de vila och det blir nog lite massage för Noell då också :)

Efter lunch åkte jag och mamma till lilla Napoleon, och jag red honom ett pass. Han blev jättefin efter en stund, jag börjar hitta de rätta knapparna på honom nu, det var trots allt bara andra gången jag red honom :) Eftersom ägaren har slutat rida så ska jag rida honom tills han blir såld lite nu och då, det blir nog ev. tävling till helgen. Imorgon ska jag rida honom för Karin Block, det blir spännande :)

Han är en valack född 2003, imp. Tyskland, ca 136 cm. Han är nätt i modellen och väldigt vacker att se på.

       

Fin han är va? Han är ännu finare i verkligheten ;)

kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Mårtensson - 17 september 2013 10:15

Efter en hektisk "Hästens Dag" tog jag och packade in för höstens första tävling som för oss anordnades av Harmångers rk men var förlagd på Jättendals anläggning. Jag har aldrig tävlat där förut, men det var en mysig liten anläggning. Dock var underl...

Av Linda Mårtensson - 17 september 2013 09:33

Det var ett bra tag sedan jag skrev något ordentligt men nu känner jag att det är hög tid att uppdatera er lite om hur vår dressyr utvecklas! Sedan Jossan var här och fixade med honom så har utvecklingen gått spikrakt framåt och han gör stora framste...

Av Linda Mårtensson - 16 september 2013 11:13


Jag grät och grät. Se det. http://atgplay.se/#/video/20130909-matilda "Det värsta var inte att hamna i rullstol, det var att inte kunna rida"     ...

Av Linda Mårtensson - 12 september 2013 09:42

Lördagen den 7/9 anordnade vi på Matfors vår numer årliga "Hästens Dag". Vädret ägde. Kön till barnridningen var typ 50 meter lång, det bjöds på tunnbrödsbak, marknadsstånd, Mor och Dotterkadrilj, käpphästkadrilj, alternativ kommunikation med häst, h...

Av Linda Mårtensson - 12 september 2013 09:00

  På onsdagen den 28/8 var det klubbtävling istället för vanliga hoppträningen som jag, Kristine, Noell och Cesar är med i, dvs ryttarsatsningen. Kristine och Noell hoppade 60 cm som träning inför lördagens debut på hoppbanan och jag valde att hopp...

Ovido - Quiz & Flashcards