Linda Mårtensson

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Linda Mårtensson - 20 april 2010 19:24

Åke meddelade att han hade fått magsjuka, fy! stackarn :/ Det blev ingen skoning som ni förstår, hoppas ändå att han tillfrisknar så att de får nya skor innan lördag, skorna sitter inte så bra nu efter all gegga och man vill inte riskera att någon tappar en sko på fredagkväll eller något i den stilen :P

En uteritt blev det idag iallafall, inte lika blåsigt idag :) Noell gick verkligen jättebra idag! Det var längsen hon gick så fint på en uteritt =) Alldelens lagom pigg, inte sådär het som hon brukar vara ;) Hennes (egentligen min) vänstersida börjar lossna nu och vi hittade en riktigt trevlig form stundvis :) Jag har aldrig gramanen på när jag rider ute, man vet aldrig om hon hittar på något bus ;) Jag vill absolut inte riskera att hon trasslar in sig för att hon stegrar eller något, det är väldigt sällan hon stegrar nuförtiden, men bara för att vara på den säkra sidan :)

Annars är det lugnt här hemma, Zip har dock varit riktigt divig de senaste två dagarna, han tänker minsann bara gå in när det passar honom. Störig han kan vara ibland ;)

Nej, nu ska jag sluta babbla och stretcha lite, jag har så mycket träningsvärk!

ha det gött!

  

Noell har verkligen utvecklats sedan mars, Karin är en väldigt bra tränare för oss, nya framsteg varje gång :) 

Ovido - Quiz & Flashcards