Linda Mårtensson

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Linda Mårtensson - 21 april 2010 22:18

Noell var jättefin idag! Efter en stund satt jag bara och log: "Mamma, Noell är min lilla stjärna!", "Hon är underbart fin!" fick jag till svar :D Vi tränade många raka linjer idag och även lite voltarbete. Koncentrerade oss på formen och takten samt min sits, allt kändes jättebra idag =) Det är jättebra att ha mamma på sidan av som skriker på en att vrida på överkroppen ;) Vissa klarar inte av att ha sin mamma på sidan, men för mig fungerar det jättebra :) Jag tar åt mig av det hon säger, för Kristine fungerar det dock inte alls lika bra att ha mamma på sidan, alla är olika och tur är väl det :) Jag har inte så mycket att tillägga idag mer än att Noell är så underbar.

Nu måste jag vila min utarbetade kropp, jag har nationella prov i matte imorrn.

godnatt och dröm sött

Ovido - Quiz & Flashcards