Linda Mårtensson

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Linda Mårtensson - 2 april 2010 22:12

Idag har det äntligen varit finväder! Det har varit väldigt grått och trist den här veckan, så det var mycket skönt =)

På förmiddagen red jag Noell på ridbanan :) Hon var jätteduktig idag, inte lika pigg som igår, vilket var bra. På slutet tog jag av gramanen och hon gick ändå jättefint, duktig ponny :D

Sen kom Maria till stallet och skulle rida Mr. Zip så då babblade jag en del med henne, som vanligt, jag borde snart ha pratat av henne öronen, hehe...

Efter att ha fått i sig lite lunch så var det dags för ponny nr två. Kristine har åkt på en rejäl förkylning så jag red Nova åt henne idag. Med henne tränade jag främst galoppfattningar, det gick bra :) Det som är svårt med att rida Nova utan att någon annan häst/människa är med är att man får diskutera med henne en hel del om huruvida man får backa ner i diken och vägra gå framåt, menmen det går bara man vill ;)

Det var allt för idag, höres!

Ovido - Quiz & Flashcards