Linda Mårtensson

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Linda Mårtensson - 11 april 2010 20:26

Tänkte lägga upp våra veckoplaneringar här nu. Har gjort det i en bok förut, men eftersom jag skriver allt annat här så varför inte? Planeringen är inte helt spikad,ändringar kan ske.


Må:skritt

Tis:dressyr ridbanan, stretching

Ons:lugn uteritt

Tors:vila

Fre:uteritt

Lör:dressyr ridbanan, massage

Sön:Träning för Karin i Skrängsta/eller hemma, stretching


Veckomål:Jobba med övergångarna, min sits, avslappning, uppridningar. Ev. lite programträning.

Av Linda Mårtensson - 11 april 2010 20:14

Hejsan alla fina, idag har det varit en riktigt härlig dag med massor av sol =) På förmiddagen så var jag ute och red med Nina och Sonja en sväng :) Vi hade det jättemysigt. Red runt Åsta, jättebra underlag, mjuka grusvägar gillar vi! Noell var lugn idag, bara lite hets i de två sista galopperna faktiskt ;) Det märks att hon blir nöjd när hon får jobba mycket.

Efter lunch så följde jag med Kristine och Nova till ridbanan. Båda jobbade jättefint idag, de har blivit så duktiga! Jobbade övergångar, uppridningar, förvänd galopp och lite tempoväxlingar :)

Nu ikväll har jag och Kristine varit på "tävlingsmöte", Carina var där och tog upp lite viktiga saker att veta mm. Det var fika, det var nog det bästaste ;)

Nu är det tyvärr slut på lov, men nu går vi mot ännu varmare och ljusare tider så det känns inte så tungt :)

Knäppte lite bilder på Nova idag, men kameran är oladdad nu så ni får dem någon annan dag :P

kram

Ovido - Quiz & Flashcards