Linda Mårtensson

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Linda Mårtensson - 7 juli 2010 17:17

Idag har vi tränat för Karin :D Det gick jättebra! Vi tränade skänkelvikningar. Väldigt mycket detaljer, inte rinna iväg, mellan hjälperna, ställning mm. Ja, ni vet :P Vi tränade som de ligger i LA:1 och vi fick till de väldigt bra tillslut :) Jag vill bara säga att Noell är så sjukt underbar, trots värmen och alla insekter så jobbade hon helt obehindrat =)


Till veckan så kanske det händer lite spännande grejor, avslöjar inget än ;)

kram

Av Linda Mårtensson - 7 juli 2010 16:57

Sigrid-tyvärr knäppte vi inga bilder då det var slut på batteri i kameran.


Men, här kommer iaf lite andra bilder :) alla bilder är helt oredigerade.

Marcus fick sitta lite på Cesar innan jag red. Hahah hemskt dålig bild, mörk och jättesuddig XP

                  Sofie och Chico var också med på träningen :) Chiccisen är lite tjock, men han är glad och söt ändå ;)


Av Linda Mårtensson - 7 juli 2010 10:17

Hejsan allihop, jag har haft ganska mycket att göra de senaste dagarna så jag har inte riktigt hunnit skriva något här :P


Men vi börjar med måndag kväll. Var först och tittade på Kristines hoppträning, de hoppade lika duktigt som vanligt :) Fokuset låg på lydnad.

Sen skrittade jag och mamma ut. Mamma ville att jag skulle testa att hänga på Cesar gramanen en stund, så då fick jag rida prinsen :) Han tog det mycket bra och började söka sig nedåt. Han var mycket lugn och fin, så även Zippen faktiskt, väldigt ovanligt :P


Igår hade mamma ledig dag från jobbet så vi tog en svängom till moster över dagen och tog det bara lungt. Det var mycket skönt :-)

På kvällen så hade jag desto mer att göra :P Först följde jag med Kristine och fotade lite på hoppträningen :) De fick jobba jättemycket med svängar, hoppa i serpentinbågar mm. Det såg ännu bättre ut än dagen före faktiskt :)

Därefter så skulle jag rida Noell en sväng. Gud så underbar hon var! Jag red på ridbanan, hon hade massor av framåtbjudning och var riktigt mjuk :D Red lite skänkelvikningar och jobbade igenom alla gångarter, red inte så länge eftersom hon var så fin :) Bättre att spara än att nöta.

Sen var klockan ganska sen, men då tog vi ut Cesar till en nyslagen åker och hängde på gramanen ca tio min :) Han var ännu duktigare än dagen innan :D Efteråt hjälpte jag mamma med att stretcha och massera honom lite, har börjat finna lite punkter där han har ont, så nu är det bara att fortsätta att jobba med det.


Idag är det dags för Karin träning :D Hoppas att Noell är lika fin som igår :)


Ni kan få se bilderna sen hoppträningen så fort att kameran är laddad och jag har tid att lägga upp dem :)

kram

Ovido - Quiz & Flashcards