Linda Mårtensson

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Linda Mårtensson - 4 juli 2010 11:18

Shit, har precis varit och hämtat spån, gud så varmt! Det är kvavt, känns som att man inte får åt sig någon luft.


Igår kväll var vi ut och red, ganska sent, vi kom väl tillbaka vid tio. Det var dock fortfarande för varmt :P Vi red en ganska lång tur och så fick de plaska lite i vatten :) Det var tokmysigt, Cesar ville inte gå därifrån xP När vi kom hem så var alla sjöblöta av svett, jag tror Noell kom lindrigast undan :) Men något som jag måste säga är att hon är väldigt härlig att rida ut på! Även om hon ligger på så är hon eftergiven och jag kan variera formen, och då utan graman =D Jag tycker att det är jättebra och jag stretchar alltid igenom henne på uteritter, lika bra att passa på :)


Idag, eller snarare ikväll så tänkte jag bege mig ner till ridbanan för ett pass, det blir nog mycket lösgjörande med skänkelvikningar idag.

varma solhälsningar, bränn er inte för mycket i solen nu!

Ovido - Quiz & Flashcards