Linda Mårtensson

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Linda Mårtensson - 27 november 2010 23:25

Tjo :)

Idag känner jag att jag har varit riktigt duktig! Pluggade ett par timmar i förmiddags, så fick iaf en del färdigt! Sen stack vi ut och red, Noell var helt amazing, så obeskrivligt bra!!! Vi red på ridbanan, skrittade och travade, underlaget var inte jättebra, men det gick iaf bra att trava :) Noell var lätt och fin i handen, smidig och elastisk och väldigt, väldigt lydig, gjorde övergångar mellan skritt och trav med väldigt lätta sitshjälper :D Noell är den absolut bästa häst jag har ridit, hon kämpar alltid och vill jobba med mig, jag är så glad och tacksam över att jag har en så fin ponny!

Under resten av eftermiddagen och kvällen hjälpte jag mamma med lite bakning som jag ska sälja imorgon på julskyltningen med klassen, mamma ville inte släppa mig lös i köket själv ;)

Efter lite globentittande så stack jag ut med Nina på en lång promenad, var ute i två timmar, härligt!

Nu ska jag gå och lägga mig, sov sött.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards