Linda Mårtensson

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Linda Mårtensson - 3 november 2010 17:14

Usch...det bara regnar och envisas med att vara riktigt geggit. bläh. Naj, slutet på april till början av oktober kan det gärna vara året runt, hoppar gärna kylan och allt den medför ^^

Vi red ut en liten sväng, Noell var lite spänd och hade ingen riktig framåtanda, förstår henne fullt ut, man blir inte så pepp av vädret...När vi kom hem var det bara "heeej läderbalsam" :P


Nä, det känns som att jag inte gör något av mitt liv, sitter bara här och drygar.

       

 naaaaaw :')    Igga mig, hahah xD    

Se vad härligt det ser ut, längtar tillbaka <3

Av Linda Mårtensson - 3 november 2010 17:00

Alltså, det finns en sak som jag mfl. har stört sig på hur länge som helst! Det är att betforsäckarna är större än alla andra fodersäckar och får inte plats i en tunna!!! Fel att göra dem i samma storlek som de andra säckarna, alt. göra specialtunnor för betforn?! :o

  DISSA!

Av Linda Mårtensson - 3 november 2010 10:51

Inte för att jag är ute efter någon ny ponny, men jag tkr att det är lite roligt att kika runt lite på hästnet för att se om man hittar någon fin :) Sen går det heller inte att undgå att b-ponny tiden inte varar för evigt och Kristine har växt riktigt mycket det senaste året, hon är snart lika lång som mig :S Okej jag är bara ca 1.60 men ändå :P

Denna är jag riktigt kär i    maxad C född -05 med bra stam, har gjort två starter i sitt liv (förutom ett par ungponnybedömningar) en LB:2 på 68% och en LA:1 på 67%. En helt underbart fin häst i "ponnyformat", helt i min smak! Men den kostar ju därefter...


Även denna är jag riktigt förtjust i   Lite mer "ponnystuk", väldigt gullig ;) Nästan maxad C -04 (ej -05 som det står i videon) också med bra stam =) Lite senare inriden och har inte tävlat, lite mer "humant" pris också! Dock tror jag att filmen blir lite fel format då ponnyn ser lite hoptryckt ut :P

Ovido - Quiz & Flashcards