Linda Mårtensson

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Linda Mårtensson - 12 november 2010 23:19

Hello =)

Det är skönt att det är fredag, jag har verkligen inte gjort något ikväll, förutom att dega vid datorn och tvn och packat hö osv. i stallet. Ibland behöver man en sån kväll :)

Planerna i helgen är att jag och Noell ska rida med Nina och Patrick imorgon, på söndag får vi se vad vi hittar på. Det är töväder nu, så vi får väl se hur bra det går att rida i helgen...


  Jag längtar redan till våren, illa, vi har haft snö i tre dagar.

Av Linda Mårtensson - 12 november 2010 12:40

...idag igen :P Det bara vräker ner :o

Igår red vi ut igen =) Noell var lika glad som dagen innan ;) Hon bara flög över snön och frustade alldelens nöjt =) Vi böjde igenom dem på en äng också, välbehövligt! Noell är ganska stel trots att jag böjer lite på henne varje dag plus att jag stretchar halsen varje gång efter att jag har ridit. Men i helgen någon gång tänkte jag ta och massera igenom kroppen ordentligt, behövs nu när det är så kallt (-12 både igår och idag, brrr...) och eftersom att de har skrittat i en hel månad så stelnar musklerna till...


Nej, nu har jag matte om en kvart. puss o kram.

Ovido - Quiz & Flashcards