Linda Mårtensson

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Linda Mårtensson - 8 november 2010 20:54

Hejsan alla fina därute i höstmörkret (:

Min dag har gått lite upp och ner idag. Började inte så bra, det var något fel på vår pelletsbrännare och varmvattnet var slut, kul va? Jag fick duscha i iskallt vatten... Sen kommer det någon gubbe och säger att det inte fanns några direkta fel, men han hade fixat det lilla som var, jo tjenare, slutade att fungera efter bara ett par timmar igen, suck.

En ytterligare dålig sak idag är att jag fortfarande är förkyld, kunde inte vara med på idrotten, tråkigt eftersom vi hade innebandy idag.

Men till det positiva idag då ;) Jag är helnöjd med båda proven vi fick tillbaka idag, skönt, ännu en sten som lättat =)

Noell skötte sig utmärkt idag, inga dumheter här inte :o) Vi hade pyntat oss med massor av reflexer och "bylsat" på oss typ 17 lager kläder, det var åtta minusgrader idag, fy sjutton. Det var iaf härligt att rida idag, nåja lite frusna tår men ändå =) Vi red runt kvällsjön, det tar ca 30 min., alldelens lagom :) Vi red som tysta musar och lät tankarna flyga igenom huvudet, helt fritt liksom, superskönt. Det är härligt att bara rensa tankarna och titta ut över det korpsvarta vattnet med eldslågor i....

Nu -Hollywoodfruarna, kram.

Ovido - Quiz & Flashcards