Linda Mårtensson

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Linda Mårtensson - 13 november 2010 18:28

Idag red jag och Noell med Nina och Patrick =D Det var jättemysigt! Noell kändes väldigt bra idag, väldigt pigg, men kändes mjukare än tidigare :) Hon skuttade till ett par gånger, men hon höll sig hyffsat på mattan iaf ;)


Efter lunch hjälpte jag Kristine och Nova, Nova såg mycket finare ut än vad jag trodde att hon skulle göra, så det kändes mkt positivt! De red bara lite basic, övergångar, checka av ställning och böjning. Man tappar ju en del efter nästan en månads skritt....


Beroende på väder och underlag så kanske jag och Noell tar oss ner till banan imorrn och checkar av lite basic också. Masserade henne efter jag hade ridit idag, hittade en öm punkt, typ på ryggen :o Vet inte om hon har växt om sig så allroundsadeln inte ligger så bra längre? Måste definitivt kollas eftersom jag nästan enbart har ridit i den de senaste veckorna...

En annan sak som jag måste göra är att mäta henne! Är lite orolig, känns som om hon har växt så mycket :s Skulle vara lite typiskt om hon blev 140,5 :P Fast o andra sidan så tror jag även att hon skulle hävda sig rätt bra bland d-ponnyer, men lite synd skulle det allt vara.

nej, nu ska jag inte pladdra något mer, får väl se vad resten av kvällen bjuder på...

kram

Ovido - Quiz & Flashcards