Linda Mårtensson

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Linda Mårtensson - 16 november 2010 21:29

Jag är lite lack på mig själv, somnade under historiaboken och sov en timme, bra gjort, jag har ju bara seminarier på fredag -.- Jag fattar inte hur man kan vara så trött hela tiden? :o

Idag var Noell jätteduktig!!! :D Jag är 16 år och har äntligen hittat igen mitt vänsterben ^^ Självklart, när Linda använde vänsterbenet som hon skulle, ja då bara vipps ! så föll vänsterställningen på plats! Herregud, tänk att man lär sig något nytt varje dag, hehe :P Vi jobbade ca 30 min. på ridbanan idag, det var bara lösgjörande och lösgjörande...:) Eftersom det är semester så jobbar vi bara väldigt lätta pass utan svåra krumelurisar =)

nattinatti :)

Av Linda Mårtensson - 16 november 2010 11:41

Hej allihop =) Igår när vi red ut hade vi riktigt roligt ^^ Vi red med Nina och Patrick, skrittade mest :) Vi mötte även en lastbil, tur att vi har snälla hästar, de typ "gäsp, vad vare som skulle vara farligt...?" xP Det var somsagt ganska isigt eftersom vi red på vägen, men en liten väg som vi gick på var alldelens snöig och rätt mjuk så där travade vi, eller ja, efter ett tag tyckte hästarna att det gick lite långsamt och satte av i galopp ;) De blev jättebusiga och Nina och jag fick naturligtvis skrattanfall så vi fick "spagettikroppar" som inte orkade bromsa XD Jaja, vi lyckades lugna dem efter en stund, och kul hade vi =D

   

nej, vi är inte normala, vi är inte som alla andra, vi är lite bättre ;)

Ovido - Quiz & Flashcards